martes, 16 de junio de 2015

Sortida a la Barceloneta: Coneixem els nostres orígens.
Fa unes setmanes les classes de 4t de Primària vam anar a fer un bateig de vela i una visita al barri de la Barceloneta perquè estem treballant el 50è aniversari i volíem conèixer més a fons els nostres orígens. 
Vam sortir amb l’autocar a tres quarts de nou, era molt d’hora perquè sinó no podíem arribar a temps. Jo estava molt emocionada tot i que vaig arribar molt justa de temps i això va portar algun problema. 

Aquesta sortida era diferent perquè els tutors tampoc l’havien fet mai i estaven molt il•lusionats. Quan vam arribar vam caminar fins al lloc on ens vam canviar de roba i ens vam col•locar una armilla especial. 
Per començar ens vam organitzar en grups de sis persones per poder pujar al veler. En el meu grup hi havia: de la classe Tarongers en Joan B., i en Marc B., de la classe Del Xiprer hi havia en Pol M., i la Martina D., i de Llimoner en Jan P., i jo. Quan vam pujar al veler, la Laura ens va acompanyar i..., va començar l’aventura! 
Vam sortir del port i anàvem molt lents fins que va venir un remolc i ens va empènyer fins a mar obert. Més tard, el monitor que ens acompanyava ens va donar instruccions per poder controlar el timó, la vela gran, el floc i la vela petita. La vela gran estava batejada, es deia Boom, perquè amb molta facilitat xocava contra el cap de la gent, i quan xocava sonava Boom! Quan érem a alta mar, vaig pujar a la vora del veler i vaig fer el “Titanic”. 
Finalment vam acabar i ens vam vestir per començar amb la visita. Vam donar la volta al barri on vam veure els carrers característics, les cases dels pescadors... Vam arribar a la plaça del mercat on vam fer unes fotografies per enganxar al llibret que ens havien fet els nostres mestres. 
Quan vam acabar de dinar vam anar a buscar veïns per passar l’entrevista que havíem preparat. En el nostre cas vam entrevistar un noi que es deia Edgar i ens va explicar coses molt interessants. 
 A mi aquesta sortida m’ha encantat, si hagués de dir amb una paraula com m’he sentit seria il•lusionada i lliure!

Per veure les fotografies clicar AQUÍ


No hay comentarios:

Publicar un comentario