miércoles, 26 de noviembre de 2014

EI5- Tots els alumnes tenen un càrrec 
A EI5, la participació en la Vida Social va adquirint complexitat així com l’organització dels càrrecs que es van adaptant a les necessitats de la dinàmica del nivell. El càrrec ha de tenir una dinàmica viva que ajudi a complementar o corregir aquells aspectes individuals o de grup que cal iniciar o reconduir. L’observació d’un alumne actuant és un indicador de les seves habilitats tant personals, com socials i intel·lectuals. Igualment ajuden a conèixer les seves característiques, les seves preferències, les seves limitacions i fins i tot les seves emocions. La incidència de l’adult envers les actuacions dels petits i la valoració final de la seva actuació són el que ajudaran a fer-los conscients de la seva responsabilitat. Un mateix càrrec pot tenir diferents intencions o finalitats immediates: l’ordre, l’organització, la iniciativa... i aquests objectius es buscaran de manera progressiva segons l’edat dels nens. 
Per veure les fotos clicar AQUÍ

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario